Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα - Ο μικρός γιος




Οι μαθητές/ μαθήτριες αναλαμβάνουν τους ρόλους του πατέρα, του μικρού γιου και του μεγάλου από την Παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα ή Ασώτου Υιού (Λκ. 15:11-32).

Άραγε τι θα έγραφε ο μικρός γιος στο Ημερολόγιο το βράδυ μετά την επιστροφή του;

"Αγαπητό Ημερολόγιο,

Αφού συγχώρεσα τον εαυτό μου και ο πατέρας μου εμένα, ο αδερφός μου το ίδιο ίσως καταφέρει να κάνει. Αν και με το δίκιο του, δεν θελήσει να μου δείξει έλεος εγώ θα το δεχτώ. Τα λάθη μου εγώ αν και τα έχω κατανοήσει ίσως εκείνος να χρειαστεί χρόνο. Πάντως χαρά μόνο μου φέρνει που μπορώ μαζί τους πάλι να 'μαι, αφού στο ταξίδι αυτό του γυρισμού άπειρες φορές σκέφτηκα πλάνο για την ζωή μου αν ο πατέρας δεν με αποδεχόταν. Όσο να ναι για τον αδελφό μου εγώ υπομονή θα κάνω και κάθε βράδυ θα προσεύχομαι για την συγχώρεσή του."
Χ.Σ.


"Αγαπητό
ημερολόγιο

Πιστεύω πως την μέχρι τώρα ζωή
μου την χάρηκα σε μέγιστο βαθμό. Δεν έκανα λάθος. Δεν διέπραξα κανένα αδίκημα,ούτε αφαίρεσα την ζωή κανενός, το αντίθετο. Τον πατέρα και τον αδελφό μου τους αγαπάω το ίδιο. Η ανεκτικότητα και η ελευθερία που μου χάρισε ήταν μια δοκιμασία για το που μπορώ να φτάσω. Την ζήλια που διοχετεύει ο αδελφός μου δεν την παρεξηγώ, τον κατανοώ. Στο γλέντι που κάναμε δεν τον είδα να μας παρατάει, για αυτόν ακριβώς τον λόγο τον κατανοώ επειδή μας αγαπάει. Από εδώ και στο εξής θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να επικρατεί ευημερία στο σπιτικό μας. Το κριτήριο μου θα είναι πάντα τα λόγια του πατέρα μου, μόλις ανταμωθήκαμε: “Τα γλέντια, το χρήμα και οι πόρνες κάποτε τελειώνουν, ίσως και να ήρθε η ώρα. Οι αναμνήσεις θα σε γλυκαίνουν για όλη σου την ζωή όταν εσύ θα καίγεσαι. Ήρθε η στιγμή να αντιμετωπίσεις την καθημερινότητα με άλλο μάτι, με τραχύτητα και σθένος. Είσαι έτοιμος;΄

Κ.Π.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου - Φάκελος μαθήματος

Στη σελίδα "Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία" αναρτήθηκε ο φάκελος μαθήματος του Μαθήματος των Θρησκευτικών της Γ΄  Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2017-18. Για να δείτε κατευθείαν το φάκελο μαθήματος  ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ Για να δείτε το παλιότερο και το νέο υλικό πατήστε  ΕΔΩ

"Ο Χριστός έρχεται , όταν του μοιάσουμε [...] Πάρε τον παράδεισό μου και δος μου την κόλασή σου” - Α2

                                                  Οι μαθητές/μαθήτριες του 1ου Πρότυπου Λυκείου Θεσσαλονίκης "Μανόλης Ανδρόνικος" εμπνεύσθηκαν από το κείμενο του π. Χαράλαμπου Παπαδόπουλου (γνωστού και ως π. Λίβυου) και ειδικά από το απόσπασμα: "Ο Χριστός έρχεται , όταν του μοιάσουμε [...] Πάρε τον παράδεισό μου και δος μου την κόλασή σου" και δημιούργησαν ένα δικό τους έργο ζωγραφικής, διήγημα, ποίημα, δοκίμιο. Αρκεί να τα παρατηρήσει - διαβάσει κανείς για να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο η θεολογία συγκινεί και εκφράζεται με δημιουργικούς τρόπους.

Φάκελοι μαθήματος για τα Θρησκευτικά Γυμνασίου - Λυκείου

Στη σελίδα "Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία" αναρτήθηκαν οι φάκελοι μαθήματος του Μαθήματος των Θρησκευτικών και για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου για το σχολικό έτος 2017-18. Για να δείτε το φάκελο μαθήματος πατήστε στον τίτλο της κάθε τάξης Α΄ Γυμνασίου Β΄ Γυμνασίου Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Λυκείου Β΄ Λυκείου Γ΄ Λυκείου