Παιδαγωγική και Εκπαίδευση σε Συνθήκες Κρίσης και Μετάβασης στον 21ο αιώνα


 "Παιδαγωγική και Εκπαίδευση σε Συνθήκες Κρίσης και Μετάβασης στον 21ο αιώνα" είναι ο τιτλος του συνεδρίου που θα πραγματοποιηθεί στις 12 και 13 Απριλίου στη Φλώρινα.


ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Η έννοια «κρίση» έχει πολυδιάστατο χαρακτήρα, καθώς εμπίπτει σε ένα ευρύ φάσμα επιστημονικών πεδίων και ερευνών. Η κρίση σχετίζεται με έκρυθμα κοινωνικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά και εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά και με σημεία καμπής, που σταδιακά οδηγούν σε περιόδους εξομάλυνσης, ανάκαμψης και βελτίωσης. Ειδικότερα, το ενδιαφέρον της Παιδαγωγικής εστιάζεται στο πώς η εκπαίδευση επηρεάζει –και επηρεάζεται από- τις συνθήκες της κρίσης. Με άλλα λόγια το κρίσιμο ερώτημα είναι πώς η εκπαίδευση λειτουργεί και κατά πόσο επηρεάζει και διαμορφώνει απόψεις, αντιλήψεις, πεποιθήσεις, αλλά και ιδεολογίες σε συνθήκες κρίσης και μετάβασης.
Σκοπός του Συνεδρίου είναι η παρουσίαση θεωρητικών και ερευνητικών εργασιών για τον αντισταθμιστικό και μετασχηματιστικό ρόλο της εκπαίδευσης κατά τις κρίσεις του 21ου αιώνα.

Στο συνέδριο έχω τη χαρά να παρουσιάσω την εισήγηση με θέμα "Πλησίον δε γεννιέσαι, αλλά γίνεσαι.
Η συμπερίληψη των ετεροτήτων μέσα από το θέατρο και τη διαπολιτισμική επικοινωνία στη Θρησκευτική Εκπαίδευση".
Η παρούσα εργασία βασίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο 1ο Πρότυπο Λύκειο Θεσσαλονίκης «Μ. Ανδρόνικος» (2022). Η εργασία αξιοποιεί τη μέθοδο έρευνα δράσης και βασίζεται σε διδακτικές παρεμβάσεις καλλιέργειας της διαπολιτισμικής επικοινωνίας μέσα από το θέατροστη Θρησκευτική Εκπαίδευση.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχεδιάζοντας και Διδάσκοντας Θρησκευτικά με τα νέα Προγράμματα Σπουδών. Διδακτικά σενάρια για το μάθημα των Θρησκευτικών

1.1 Ο άνθρωπος ζει με τον Θεό - Α΄ Λυκείου

"Ο Χριστός έρχεται , όταν του μοιάσουμε [...] Πάρε τον παράδεισό μου και δος μου την κόλασή σου” - Α2