Παραβολή του Σπλαχνικού πατέρα - Ο μεγάλος αδερφός



Οι μαθητές/ μαθήτριες αναλαμβάνουν τους ρόλους του πατέρα, του μικρού γιου και του μεγάλου από την Παραβολή του Σπλαχνικού Πατέρα ή Ασώτου Υιού (Λκ. 15:11-32).

Άραγε τι θα έγραφε ο μεγάλος γιος στο Ημερολόγιο το βράδυ μετά την επιστροφή του;

"Ο Άσωτος Υιός (Ο Μεγάλος Γιος).
Αγαπητό μου ημερολόγιο!
Χθες πήγε χάλια η μέρα μου. Υποβαθμίστηκε η αξία μου. Ήτανε η μέρα που επέστρεψε ο αδερφός μου και κάνανε γλέντι όλοι στην περιοχή. Αδικήθηκα πάρα πολύ επειδή είχε πάρει ένα μερίδιο και έφυγε από το σπίτι αλλά όταν γύρισε πια πίσω, ο πατέρας μου του φέρθηκε σαν αρχοντόπουλο και όχι σαν δούλος. Εγώ δουλεύω ακόμη για το ψωμί μου και έρχεται σαν χρυσοχέρης. Γι αυτόν τον λόγο έμεινα έξω από το κτήριο, απομακρύνθηκα και δεν τον είδα καν. Θα δει αυτός, κάποια μέρα θα τον πνίξω στα χρέη που με άφησε έτσι χωρίς το δικό μου ποσό. Ό,τι έχασα θα το χάσει ενώ δεν το περιμένει και θα γίνει δούλος μου".
Κ.Β.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σχεδιάζοντας και Διδάσκοντας Θρησκευτικά με τα νέα Προγράμματα Σπουδών. Διδακτικά σενάρια για το μάθημα των Θρησκευτικών

1.1 Ο άνθρωπος ζει με τον Θεό - Α΄ Λυκείου

"Ο Χριστός έρχεται , όταν του μοιάσουμε [...] Πάρε τον παράδεισό μου και δος μου την κόλασή σου” - Α2