Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σκέψεις για την αναζήτηση του Θεού από μαθητές/μαθήτριες της Α΄ Λυκείου


Μετά την πορεία μάθησης στη δ.ε. 1.1 Αναζήτηση του Θεού, οι μαθητές/μαθήτριες έγραψαν αυθόρμητα κάποιες σκέψεις επί του θέματος όπως θα έγραφαν στο προσωπικό τους ημερολόγιο.

Τα κείμενα των μαθητών/μαθητριών που έλαβα ήταν ανώνυμα.

Πιστεύω πως ο κάθε άνθρωπος πιστεύει σε ένα ύψιστο ον, μια θεϊκή υπόσταση .Ο θεός δεν είναι απών ,αντιθέτως είναι πάρων αλλά πρέπει να έχουμε κατάλληλα μάτια για να τον δούμε και να αισθανθούμε την ύπαρξη του. Μια στιγμή ένωσης της ψυχής μας για να αναγνωρίσουμε τον εμφανιζόμενο θεό.

Κάτι που όλοι οι άνθρωποι κάνουν αργά η γρήγορα .

Πιστεύω ότι ο Θεός είναι μια ανώτερη δύναμη που καθοδηγεί και βοηθάει τους ανθρώπους. Καθοδήγησε τη δημιουργία του κόσμου και αγαπάει και προστατεύει όλους τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι μέσα από την πίστη και τις προσευχές τους έρχονται πιο κοντά στον θεό.

Πιστεύω πάρα πολύ στο θεό. Όποτε προσεύχομαι, όλα πάνε καλά. Αυτό που μου αρκεί είναι να πιστεύω και να παλεύω για αναζήτηση. Δεν θα μπορούσα να συνεχίσω χωρίς κάποιο ιερό μέσα μου. Πρέπει να νιώθουμε αγάπη όχι μόνο να πηγαίνουμε στην εκκλησία.

Όταν μεγαλώσω νιώθω την ανάγκη να ταξιδέψω  να γνωρίσω  τον κοσμο.Θελω να μάθω ,να διδάξω  και να συναντήσω μια υπέρτατη δύναμη.

Πιστεύω στον θεό διότι όταν είμαι μόνη δεν νιώθω ποτέ μόνη. Όταν είμαι αβοήθητη, ζητάω βοήθεια και ξαφνικά βρίσκω μια λύση ή παίρνουν μια άλλη τροπή τα πράγματα.

Από μικρά παιδιά η μαμά μου και η γιαγιλά μου πίστευαν "πολύ" στον θεό. Ο πατέρας μου ήταν αντίθετης άποψης. Πάντοτε ήμουν μπερδεμένος και προσπαθολυσα να απαντήσω τα ερωτήματα που είχα. Ύπαρχει θεός και ποιός είναι αυτός; Ποιά θρησκεία είναι η σωστή; Ακόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει τα πράγματα.

Θεός για εμένα σημαίνει μια ανώτερη δύναμη όπου μπορούμε να στηριχτούμε σε αυτή και να ελπίζουμε για καλά πράγματα π.χ. υγεία.




Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχει θεός, αλλά δεν ξέρω ποιος συγκεκριμένα είναι αυτός, οπότε για την ώρα παραμένω άθεος, γιατί δεν ξέρω αν υπάρχει Αλάχ, Βούδας, κλπ.



Καθώς οι γονείς μου δεν συμφωνούσαν σε κοινή πίστη, άρχισα να αναρωτιέμαι για το ποια είναι η αλήθεια. Δεν είμαι σίγουρος/-η αν πιστεύω ότι υπάρχει Θεός, ούτε έστω σαν αφηρημένη ύπαρξη. Προσωπικά πιστεύω στην επιστήμη, αλλά και ότι όλα γίνονται για κάποιο σκοπό, ότι όλα είναι καθορισμένα, πράγματα που είναι σχετικά αντίθετα. 

Ο θεός για εμένα σημαίνει ένα θαύμα. Είναι ο άνθρωπος στον οποίο λέω τα προβλήματά μου, κάνω προσευχές για κάτι το οποίο δεν είναι ευχάριστο.
Πιστεύω ότι η πίστη είναι ένα ταξίδι το οποίο σε φέρνει πιο κοντά στον Θεό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταλάβει και να αρχίσει να βλέπει την φωτεινή πλευρά της ζωής, ο άνθρωπος. 



Όταν ήμουν μικρός πίστευα πολύ στον θεό, όμως μεγαλώνοντας άρχισα να θέτω ερωτήματα στον εαυτό μου για το αν υπάρχει αλήθεια ο θεός. Το αποτέλεσμα των σκέψεων μου ήταν να έχω πολλές αμφιβολίες για τον θεό. Έχω την περιέργεια να μάθω αν όντως υπάρχει και πώς είναι και πώς δημιουργήθηκε.

Από μικρά παιδιά η μαμά μου και η γιαγιά μου πίστευαν "πολύ" στον θεό. Ο πατέρας μου ήταν αντίθετης άποψης. Πάντοτε ήμουν μπερδεμένος και προσπαθούσα να απαντήσω τα ερωτήματα που είχα. Ύπαρχει θεός και ποιός είναι αυτός; Ποιά θρησκεία είναι η σωστή; Ακόμα δεν έχω ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Ο Θεός για ‘μένα είναι ένα πρόσωπο το οποίο μου δίνει ενθάρρυνση και ασφάλεια (κίνητρο).
Έχω κολλήσει δεν ξέρω..Δεν ξέρω αν έχω μια καλή η κακή αντίληψη για το αν υπάρχει θεός η όχι.Πιστευω πως υπάρχει αλλά δεν επεμβαίνει στο βίο των ανθρώπων και στις επιλογές
του,ανεξαρτητα αν είναι καλές η κακές ,επηρεάζοντας τους συνάνθρωπους μου η όχι!

Πιστεύω ότι η πίστη είναι ένα ταξίδι το οποίο σε φέρνει πιο κοντά στον Θεό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να καταλάβει και να αρχίσει να βλέπει την φωτεινή πλευρά της ζωής, ο άνθρωπος. Ο Θεός για ‘μένα είναι ένα πρόσωπο το οποίο μου δίνει ενθάρρυνση και ασφάλεια.









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Θρησκευτικά Γ΄ Γυμνασίου - Φάκελος μαθήματος

Στη σελίδα "Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία" αναρτήθηκε ο φάκελος μαθήματος του Μαθήματος των Θρησκευτικών της Γ΄  Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2017-18. Για να δείτε κατευθείαν το φάκελο μαθήματος  ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ Για να δείτε το παλιότερο και το νέο υλικό πατήστε  ΕΔΩ

"Ο Χριστός έρχεται , όταν του μοιάσουμε [...] Πάρε τον παράδεισό μου και δος μου την κόλασή σου” - Α2

                                                  Οι μαθητές/μαθήτριες του 1ου Πρότυπου Λυκείου Θεσσαλονίκης "Μανόλης Ανδρόνικος" εμπνεύσθηκαν από το κείμενο του π. Χαράλαμπου Παπαδόπουλου (γνωστού και ως π. Λίβυου) και ειδικά από το απόσπασμα: "Ο Χριστός έρχεται , όταν του μοιάσουμε [...] Πάρε τον παράδεισό μου και δος μου την κόλασή σου" και δημιούργησαν ένα δικό τους έργο ζωγραφικής, διήγημα, ποίημα, δοκίμιο. Αρκεί να τα παρατηρήσει - διαβάσει κανείς για να κατανοήσει τον τρόπο με τον οποίο η θεολογία συγκινεί και εκφράζεται με δημιουργικούς τρόπους.

Φάκελοι μαθήματος για τα Θρησκευτικά Γυμνασίου - Λυκείου

Στη σελίδα "Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία" αναρτήθηκαν οι φάκελοι μαθήματος του Μαθήματος των Θρησκευτικών και για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου για το σχολικό έτος 2017-18. Για να δείτε το φάκελο μαθήματος πατήστε στον τίτλο της κάθε τάξης Α΄ Γυμνασίου Β΄ Γυμνασίου Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Λυκείου Β΄ Λυκείου Γ΄ Λυκείου